Google Ads / AdWords Kursus

Google Ads / AdWords Kursus

Deltagere: 1-20 personer
Varighed: ½-2 dage
Geografi: Hele landet
Tilbydes online: Ja – men anbefales kun som ½-dages kursus online og udbyttet er typisk størst ved at mødes fysisk.

Trænger din Google Ads-konto til et ordentligt tjek? Er du gået død i kontooptimering og rutiner og savner du et par friske øjne og ny inspiration?

Så lad os få sat en dag op til et Google Ads kursus, hvor vi sammen kan kigge på dine udfordringer med Google Ads. Du er garanteret at have rykket dig, når kurset er ovre og du vil få tanket en masse ny viden og fokuspunkter til det fremadrettede arbejde med din konto.

Kursusdagen kan struktureres præcis som du vil og med så mange deltagere fra din virksomhed eller organisation, som nu giver mening. Det vil sige kurset kan tilpasses efter om det kun er dig eller en hel afdeling, der skal blive bedre til Google AdWords.

Sådan kan kurset i Google Ads blive udformet:

Det kan være som et klassisk kursus, hvor vi gennemgår best practices, funktioner, budgivning, søgeordsanalyse og så videre i Google Ads-interfacet. Her vil du gå væk med et godt fundament til at arbejde videre med kontoen på egen hånd.

Kurset kan i stedet også udformes som en workshop i præcis dine udfordringer, hvor vi går meget nær på data i din konto og udfordrer status quo for din Google Ads-annoncering.

Det kan også være en mellemting mellem de to typer beskrevet ovenfor: Pointen er, at du kan få skræddersyet en kursusdag omkring Google Ads, præcis som du vil.

Et Google Ads kursus med Digitale Dyder er altså dedikeret til at give nyt liv til din Google Ads-annoncering og løfte dine resultater til nye højder.

Generelt prøver vi på at få skabt en dag, hvor vi vil bruge langt det meste af tiden på praksis og ikke teori i forhold til at skabe resultater med Google Ads.

Eksempler på emner til et kursus i Google AdWords:

  • Søgeord: Er det de rigtige søgeord/matchtyper jeg bruger og har jeg alle relevante varianter med? Kan strukturen for kontoen og inddelingen af søgeordene gøres bedre ift. at øge kvalitetsresultaterne og potentialet for konverteringer?
  • Budget og budgivning: Giver det mening at bruge automatiske budstrategier eller er manuel bedre? Er det smart med et fælles budget og hvor mange penge skal jeg overhovedet bruge på Google Ads?
  • Google Shopping: Hvilken type Shopping-kampagne skal jeg bruge (almindelig, Smart eller Performance Max)? Hvordan kan jeg over tid optimere på min Shopping? Hvordan får jeg lavet det bedst mulige feed? Hvad skal jeg være opmærksom på i Merchant Center?
  • Display-netværket: Hvad kan vi som virksomhed få ud af at poste penge i Display-annoncer? Skal vi bruge penge på Display eller flere penge på Search? Hvordan får vi den bedst mulige målretning på Display-netværket og hvordan optimerer vi annonceringen her over tid?
  • Youtube: Hvilken type videokampagne er den mest optimale for os at bruge? Hvad er best practices i forhold til den kreative del af videoer til annoncering? Hvordan bliver vi klogere på resultaterne af vores annoncering på Youtube?

Om underviseren:

Med stor erfaring siden 2016 i at undervise på kurser har Thomas Søby Andersen godt styr på formidlingen af både de basale men også de mere avancerede dele af Google Ads.

Han har undervist nær sagt alle typer af virksomheder og organisationer i brugen af Google AdWords og kan både skabe en lærerig og god oplevelse for 1 deltager eller et helt rum fuld af kursister. Desuden er undervisningen baseret på over 10 års erfaring med at lave succesfulde Google Ads-kampagner for alle typer af virksomheder.

Når Thomas underviser er du sikker på at få den nyeste viden om Google Ads, baseret på erfaring fra rent faktisk at sidde til daglig og arbejde med et væld af forskellige virksomheders konti.

Til en kursusdag med Thomas Søby Andersen er du altså sikker på at få en masse ny viden og gå hjem med praktiske tiltag, som du kan implementere i din Google Ads konto.

Booking af kursus:

For at tage en nærmere snak om booking af kursus, dato for afholdelse, indhold og så videre så tag kontakt til Digitale Dyder i dag.

Klik her for at se kontaktmuligheder