Få din webshop til at stå helt skarpt på Google
Med denne workshop dedikeret til dig der jævnligt arbejder med Google Ads, får du styr på alle facetter af platformen anno 2024. Workshoppen vil give dig det bedst mulige grundlag for et godt julesalg eller generelt bare løfte din Google Ads-konto videre frem og trygt ind i 2025.
Det bliver en dag, hvor du det meste af tiden skal sidde aktivt og arbejde i din Google Ads-konto med kyndig vejledning fra din facilitator, Thomas Søby Andersen. Der bliver også mulighed for at sparre med de andre deltagere, som sikkert sidder med nogle af de samme udfordringer som dig (men som helt sikker ikke er i samme branche).
Praktiske oplysninger
Dato/tid: 27. september 2024 fra 9:30 til 15:30
Hvor: Akademikertårnet på Lindevangs Allé 2, 2000 Frederiksberg
Hvem: Dig som arbejder med Google Ads indenfor e-handel (max 5 deltagere)
Pris: 4.995 kr. + moms (inkl. forplejning og frokost)
Fokuspunkter for Google Ads workshoppen
Overordnet handler workshoppen selvfølgelig om, hvordan du kan skabe mere salg, forbedre ROAS eller generelt få bedre økonomi i din Google Ads.
For at komme til de resultater skal vi f.eks. kigge på indstillinger, forstå nuancer ift. hvordan algoritmerne fungerer anno 2024 og generelt klæde dig på til at kunne træffe de rette beslutninger over tid.
Listen nedenfor er ikke udtømmende, og du må rigtig gerne også komme med forslag til områder, der skal berøres i løbet af dagen.
- Performance Max optimeringsmuligheder og evt. fravalg
- Nuancerne i budstrategier ift. typer af kampagner
- Samspillet mellem forskellige kampagnetyper
- Gennemgang og tjek af alle indstillinger, budjusteringer osv.
- Få helt styr på det nye Google Ads interface
- Søgeordsstrategi og søgeordstyper i 2024
- Optimering af feed og sporing
Programmet bliver i sidste ende tilrettelagt efter deltagernes ønskede fokus + de mest essentielle områder. Der kommer til at være nok at kigge på, selvfølgelig med indlagte pauser og tid til at dykke ned i hvert enkelt område.
Hvis du har nogle spørgsmål eller skal have afklaret om workshoppen er for dig, så er du velkommen til at skrive på kontakt@digitaledyder.dk
Om facilitatoren
Thomas Søby Andersen har over 12 års erfaring med Google Ads og alle programmets facetter. Derudover har han undervist og formidlet viden om Google Ads i over 8 år.
Han har både siddet i en dedikeret Google Ads-fuldtidsstilling i en større virksomhed, brugt Google Ads til sine egne projekter og håndteret Google Ads for en meget bred skare af kunder gennem årene.
Med praktisk erfaring og viden fra alle historiske og nuværende samarbejder med webshops, vil Thomas helt sikkert kunne sætte sig ind i din situation og give dig værktøjerne til at komme videre.